czwartek, 11 października 2012

świecznik, tea - light

subtelny i uroczy 


świecznik tzw. TEA LIGHT
metaloplastyka plus szkło
kolory dominujące :
beż, krem, ecru


gdy zobaczyłam go pierwszy raz urzekł mnie swoją 
delikatnością, pomimo że jest to metaloplastyka
odkryłam też naklejkę z napisem " formano"


W pierwszej chwili myślałam, ze to określenie 
z języka łacińskiego oznaczające produkt wykonany ręcznie :)
W połowie miałam rację
Poszperałam w internecie i znalazłam
okazuje się, że jest to też firma
w jej opisie " O NAS " znalazłam takie zdanie:

"Nazwa  FORMANO  Składa się z łacińskiego słowa forma = kształt i manus = ręka. 
Więc termin "formano" jest terminem
 zrozumiałym i międzynarodowym, 
który reprezentuje produkty tradycyjne 
i rzemieślnicze "


jeżeli jest wśród Was ktoś, kto kolekcjonuje przedmioty tej firmy
lub spodobał mu się ten świecznik

zapraszam 

na  ALLEGRO  :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz